Сьогодні вже 6-та спроба подачі звіту На техпідтримці Сонаті відповіли що допомогти не можуть, можливо перевантаження на сайті ДПС, але перші спроби подачі звіту були завчасні і проблем із подачою звітів по іншим підприємствам через Медок - не було, звіти прийняті. Але, з такою проблемою і помилкою до Сонати звертались і інші клієнти, тобто, помилка саме у Сонати, кінцевий термін 21-го числа.
В квитанції написано "про порушену цілісніть пакету"
Така проблема - це зазвичай помилка засобів зв'язку.
Скоріше за все, у вас налаштовано в програмі звітування через електронну пошту. Це ненадійний спосіб.
Якщо дійсно так, то в налаштуваннях профілю на сторінці "Поштові налаштування" вкажіть "Відправлення звітності - За допомогою прямого з'єднання". Потім створіть копію неприйнятого пакету звітності, підпишіть та відправте знову.
ПС. І, так, помилка може бути викликана й проблемами на шлюзі Податкової служби.
Окремо ми радимо:
Технічна підтримка: [email protected]